Koolitused

Koolitus "Hirmust eduni"

TELLI KOOLITUS

Kuidas luua oma lugu ja saavutada konkurentsieelis?

Koolitus on mõeldud juhile, töötajale või kollektiivile, kellel on vajadus rääkida avalikkusega ning kujundada oma lugu, kuid kellel puuduvad teadmised ja oskused, kuidas seda teha nii, et kahjud oleksid võimalikud väikesed ja kasutegur võimalikult suur.

Meedia on “oma loo” levitamise ja imagoehituse tehniline tööriist. See tähendab, et kõige olulisem on võitlus oma imago eest ehk mida sinust räägitakse selja taga. Meediasuhtluses on vaja tunda teatud reegleid, sest vead imago ülesehituses on rasked ning vale müüdi sisse sattumine tihti saatuslik. Hirm teha vigu ja jääda lolliks takistab sõna võtmast, kuid õigete harjutuste ja ettevalmistusmetoodikate abil on võimalik treenida ning saavutada enesekindlus edukaks meediasuhtluseks.

“Oma lugu” on väärtuste süsteem, millele kogu ettevõtmine ja kommunikatsioon toetub. See loob imago ehk mida teised sinust selja taga räägivad, kujundab sõnumid ning valib strateegia – kes, kus ja kuidas räägib. Võitlus imago eest on võitlus elu eest, sest see määrab ära positsiooni ja eduvõimalused konkurentide seas.

Koolitusel saavad selgeks „Rebase reeglid“:

  1. OMA LUGU – Oma lugu tuleb endal teha! Hoia oma meediaväljund kontrolli all ja ära oota meedialt armuande.
  2. IMAGO – Imago on see, mida sinust räägitakse selja taga. Hea imago tagab usaldusväärsuse, usaldusväärsus tagab võimaluse oma sõnumit edukalt levitada. Meedia on sinu imago ehitamise tööriist.
  3. VASTUS – Tähtis pole küsimus, tähtis on vastus! See on kogu meediasuhtluse ideoloogia alus. Õpetus on suunatud oma vastuste väljamõtlemisele ja esitamise metoodikale.
  4. ETTEVALMISTUS – Avalikku suhtlemist ei ole olemas ilma ettevalmistuseta! Enamik meediakatastroofe on tingitud just kehvast ettevalmistusest.
  5. KUHU? – On mõtteid ja isegi tekst, aga kuhu ja kuidas nendega minna? Viimasel ajal on tekkinud palju uusi võimalusi.
  6. LÜHIDALT – Mida lühemalt räägid, seda rohkem aega saad! See põhimõte sunnib ette valmistama täpseid vastuseid, ütlusi, kõnekäände, vanasõnu.
  7. KRIIS – Igasuguseid olukordi võib ette tulla – kas kogemata või pahatahtlikkusest – ja nendeks tuleb valmis olla.
  8. OHUD – Libauudised, trollimine, infosõda, spinnimine, mõjuoperatsioonid, sotsiaalmeedia jne. Need sõnad murravad meie igapäevaellu vääramatu jõuga.

Teemad läbitakse loengu ja diskussiooni vormis. Teooria ja praktika on omavahel lõimunud. Koolitus on praktiline ja kõiki osalejaid aktiivselt kaasav, viiakse läbi grupiarutelusid, teste ja harjutusi.

Koolituse tulemusena mõistavad osalejad meedia ja reklaami mõju ning saavad aru sellesse isikliku panustamise vajalikkusest. „Oma loo“ väärtussüsteem suurendab valmisolekut erinevateks suhtlusolukordadeks ning annab enesekindlust õigete suhtlusotsuste tegemiseks nii kontaktis meediaga, kui ka müügis ja turunduses.

Koolitaja: Raul Rebane

Koolituse pikkus: Lühem 3, pikem 6 AT (pikem koolituspäev hõlmab endas põhjalikumat praktilist osa)

Asukoht: Kokkuleppel

Hind: Küsi pakkumist

Meediateraapia

TELLI KOOLITUS

Üks-ühele meediatreening

Meediateraapia on individuaalne koolitus, mis pühendub inimese arendamisele ja ettevalmistamisele meediasuhtluseks. Üks-ühele vestluse käigus selguvad peamised hirmud ja takistused ning harjutamist vajavad oskused. Koolitus on praktiline ning keskendub kommunikatsioonioskuste lihvimisele – viiakse läbi teste ja harjutusi ning antakse tagasisidet ja soovitusi edasiseks tööks iseendaga. Individuaalne meediateraapia on end vormina tõestanud kui kõige tõhusam ja kiirem meediasuhtluseks ette valmistamise viis.  

Meediateraapia toimub turvalises (mitte avalikus) keskkonnas, mis soosib avatust ja usaldusväärsust. Üks teraapikoolituse kord kestab 2 tundi. Aeg ja koht lepitakse osalejaga eraldi kokku.

TELLI KOOLITUS:

Koolituse pakkumise jaoks kirjutage meile:

  • Ettevõtte/asutuse nimi
  • Kui suur on grupp ja kes on koolitatavad?
  • Kui pikka koolitust soovite?
  • Eelistatavad toimumise kuupäevad ja asukoht
  • Mis on teie peamine mure ehk mis eesmärgil koolitust soovite?

Kandidaat ise arvab, et ta on Margaret Thatcher, reklaamifirma teeb temast Ema Teresa, aga rahvas arvab, et ta on Nõia Ella ja valib vastavalt.

Kes oled sina?